söndag 18 september 2011

KM:et

Efter som jag var funkis på KM:et så började vi kl 8 och slutade kl 5, fick ett ganska lätt jobb.... att dela ut banden till rätt ryttare som tur. Han tittade till i salutälten och plockade hem en brun/vit fårskinspadd och nya boots till Frodi då den ena försvann i skogen.
Ska dit idag igen, för att bara titta och fota lite om jag kan, regnar nämligen här!
Red Forddan igår och jag tänkte hoppa lite smått med han, Frodi lyssnade inte för 5 öre på mig och ville inte göra något jag bad han om. Han ville springa iväg och flänga omkring så träningen var svår för både mig och Frodi.
Tycker det är synd att han kommer på så jobbiga ideér ibland så jag hoppas han snart slutar med dumheterna, har i alla fal fått beröm att jag inte ger upp när han håller på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar