fredag 16 september 2011

Sadelmakaren!

Hon, sadelmakaren som fixade Froddans och min sadel var ju bara för trevlig! Mamma är jätte sur på mig då jag inte har "vikt ihop kläderna".... vilket jag tycker är bara onödigt då jag ska använda de kanske senare. Vilket gjorde att mamma inte blev glad, så hon hämtade inte mig i skolan idag som gjorde att jag var tvungen att vänta på bussen i 3th, som tur har jag farfar som bjöd på fika!
Sadeln var hur skön som hälst och man märkte skillnaden nu jätte mycket. Skrittade lite på volter och sedan tölt några varv i båda varven och några galoppfattningar, han har blivit jätte duktig på kort galopp nu vilket jag tycker är skönt i paddocken då den inte är så stor.
Prövade hans nya träns och det är suuper snyggt på han!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar