lördag 23 juli 2011

Froddan bloggar!

Hejsansvejsan alla häst tjejer och killar såklart där ute!
Hmm har aldirg bloggat tidigare men min matte Amanda gör det så jag ska nu själv testa!
För det första tycker jag att det är jätte bra att matte är långt borta från mig så hon inte tjatar om min mage hela tiden. Hon är jätte orolig att jag ska bli tjock... tur att Amandas mormor skickade en bild på mig så hon kunde se att jag inte alls är tjock fasst jag äter i mathagen.
Nu när jag har ledigt slipper får jag massa mat... jag stödfodras (tror det heter så) och får massa gott hö och sedan får jag smaska i mig massa grönt härligt gräs!
Dock stör alla stora bromsar mig och tyvärr är mitt flugtäcke sönder efter ett litet bråk med ledarn.
Hmm vad ska jag säga mer? Jag saknar matte för hon ger mig alltid mitt favorit godis med hallonsmak vilket jag inte har fått på snart 2½.V STACKARS MEEJ!!
Men ha det bra för nu ska jag prata lite med tjejerna boxen bredvid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar