fredag 22 juli 2011

Gekås/Ullared hästavdelning.... här kommer jag! :D

Först måste jag måste säga några ord, förlåt att jag inte har bloggat men jag har inte haft tillgång till internet då vi är långt hemifrån men som tur skaffade päronen internet då det öser ner här i Malmö!

Frodi står såklart hemma på Sjöänden och trivs jätte bra med 2½.V paus från träning. Dock tycker jag mer synd om mig då jag saknar han otroligt mycket vill jag säga!
Imorgon åker jag och min familj till Gekås/Ullared för den årliga stor shoppingen.... fasst detta år kommer jag nog inte ha många slantar kvar i plånboken tack vare Froddan.
Har en hel lista som jag har satt upp och tänkte skriva ner lite saker som kommer köpas under shoppningdagen!

Till Frodi
Vintertäcke
Fleecetäcke
Reflexer
Träns (som matchar hans sadel som är brun)
Lädergrimma
3 delat Apple bett/Nova bett
Godis (såklart!)
Sadelgjord
Stigläder
Stigbyglar (eller så köper jag hemma)
Schabrak - Blå, Grön, Beige & Röd
Flughuva (finns med roliga figurer, ett måste! :D)
Boots (om det finns snygga/roliga färger)
Schampoo
Grimskaft

Till Ryttaren Amanda
Ridbyxor (vet ej färger men det löser sig)
Ridstövlar (ett måste!)
Vinter overall (myysiiigt)
Jacka
Piké tröjor
Strumpor
Vantar
Lietet rosa hoppspö och barn ridbyxor i rosa
till min kära kusin som fyller snart.
Present till min kompis som rider lektion
på Frodi då och då. Tycker hon är värd
det efter allt slit!

Som ni ser en hel del.... som tur har jag sparat ett bra tag så jag vet att pengarna håller! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar