tisdag 26 juli 2011

Hemma!

Är äntligen hemma! Fy tusan så skönt.... men vi kom hem kl 12 i natt från Ullared så jag är jätte trött! Stackars pappa som fick köra.
Det blev lite shopping men jag blev jätte besviken på deras hästavdelning för de hade nästan inget! (?) Köpte ett träns men det var felsytt så det blev inget av det så vi åker till Högberga Gårdsbutik för att köpa resten av grejorna hemma.
Det blev i alla fall en grimma i läder med lite bling bling, ett vintertäcke och ett fleecetäckte till Froddan, vinter täcket är blå med vita prickar så jag tror nog att han kommer bli mobbad i vinter. Fleecet är jätte snyggt (tycker jag). Ett grimskaft, godis, schabrak, ridbyxor (jätte snygga), tröjor mm.
Cyklade tidigt i morse för att se min lille kille..... ser han inte lite glad ut för att se mig? :D
Idag ska jag i alla fall skritta till Sjöänden enda hem med Froddan för att träna hoppning i skogen lite men det blir inte fören senare ikväll så jag sticker nog snart till stallet igen för att pyssla om han och göra han fin! :)
Tror också Jossan följer med för att hjälpa till om hon nu vill vilket jag tror.
Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar