måndag 22 augusti 2011

Dag 1

- Presentera dig och din häst!
Inte finns det så mycket att säga men jag kan ju börja med Frodi för han är nog lite roligare en jag.
Frodi är en 8 årig 5gångs valack som är envis och lat om man inte rider bestämt och tålmodigt, en häst som är pigg på banan men slö som en åsna i skogen vid vissa tillfällen.
Han har nyss fått ingång traven efter "stärngen" vilket är ett stort +.
Älskar att äta allt och är en riktig myshäst! Godisråtta.....
Aldrig tävlad tidigare och finns inga planer för det häller då ryttaren själv inte är en sådan med nerver.
Tycker hoppning är jätte kul så länge det håller sig på en vissnivå. Och såklart är han en brun Islandshäst efter Hrimfaxi V-G!

Haha tråkiga mig då....
Amanda is my name och går på Engelska skolan, jätte kul eller inte.
Brinner för hästar och hundar och har såklart hästen Frodi och hundarna Morriz och Sheila.
Älskar kläder men lägger sällan ner pengar på mig själv utan på mina djur, haha.
Mat och godis gillar jag, vem gör inte? ;)
Är jätte rädd för dammiga trappor så tänk på det om jag ska hem till dig!
Öööh finns inte så mycket att säga så good bye my friends.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar