fredag 5 augusti 2011

Min duktiga pappa!

Vaknade i morse av ett dunder ute i morse, nyvaken o allt kollade jag var det var. Det var min kära lilla pappa som nu bygger kavaletti bockar + bommar, han ska nu också fixa hinderstöd. Visst är han inte duktig?
Så nu får jag måla dem vilket jag tycker ska bli jätte kul! Dock vet jag inte vilken färg? Tips maybe?

Longerade Frodi också medans pappa lämnade alla saker, traven kommer och går men han travar mer en vad han gjorde igår!
Nu går det även bättre i andra varvet också.
Löslongerade han efter då han inte vill gå över bommarna med linan men det gick lika bra utan om inte bättre. Hihi han är jätte söt när han travar över bommarna men han orkar inte sista så han tar ett "galoppskutt" över det.
Upptäckte en sår på frambenet också, så det var med salva på, han är inte så skadad att han inte kan ridas utan det är bara ytligt.
Och han duschade till sist, det går framåt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar